Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RD700NX czy dobry dla pseudomuzyka?
03.10.2013, 17:37,
#1
RD700NX czy dobry dla pseudomuzyka?
Nie jestem profesjonalnym muzykiem, jednak zależy mi na klawiaturze i fajnym brzmieniu fortepianu. Pomimo że mój nick wskazuje na jedną firmę, zainteresowałem się Nordem Piano2. Przeczytałem test Norda Piano2 i byłem podjęcia zakupu, aż tu nagle napisaliście test Rolanda RD700NX i zupełnie nie wiem co lepsze.

Odpowiedz
04.10.2013, 00:14,
#2
RE: RD700NX czy dobry dla pseudomuzyka?
Wielu muzyków nie ma/nie stać ich?/ takich instrumentów, więc jak na pseudomuzyka Smile - IMO obydwa będą ok.

Odpowiedz
04.10.2013, 05:18,
#3
RE: RD700NX czy dobry dla pseudomuzyka?
Heh, a to jest właśnie ciekawy trend. Run, każdy chce pograć na dobrym brzmieniu nawet proste utwory. Kolego Rolandowiec, czy zależy Ci na edycji fortepianów czy też na prostym instrumencie? Norda trzeba opanować na zasadzie "umiem wczytać nowe brzmienia i je wybrać z panelu", a w przypadku Rolanda możliwości jest więcej.

Kurzwei PC3x Pc2x , K2600x, fender Rhodes, Novation xio, Novation x station, Yamaha sk20, Yamaha motif rack es ,plg-150  vl . Virus ti Polar, Korg M3 76, Yamaha s90xs, Hammond Sk1 chętnie pomogę.
Odpowiedz
05.10.2013, 18:31,
#4
RE: RD700NX czy dobry dla pseudomuzyka?
Hej rolandowiec,
jeżeli klawisz ma to co chcesz mieć i stać Cię na niego to nie przejmuj się czy jesteś pseudo, semi, czy pro. Kupuj i ciesz się Smile
Sam posiadam RD700 i jestem bardzo zadowolony.

Odpowiedz
07.10.2013, 20:47,
#5
RE: RD700NX czy dobry dla pseudomuzyka?
Oj współczuję dylematu, bo sam przez ponad rok wybierałem pomiędzy: Nord piano 2, Rolandem RD700NX i Kawaiem MP10.
Finalnie mam Norda. Czy jestem w 100% usatysfakcjonowany? Nie! ale Ja jestem wybrednym idealistą, marzycielem o idealnym cyfrowym pianinie.