Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kurzweil
05.04.2013, 13:50,
#1
Kurzweil
Witam. Wstępnie chciałbym zaznaczyć że jestem początkującym klawiszowcem mam takie pytanko. Gdybym kupił "gołego" kurzweila pc3k8 to co mogę do niego dokupować jakieś rozszerzenia brzmieniowe ? RAM ? moduły brzmieniowe? jakie to koszta są? czy to się opłaca? Co najlepiej i najtaniej zrobić z nim żeby grał jak najlepiej? Smile Pozdrawiam

Odpowiedz
05.04.2013, 15:03,
#2
RE: Kurzweil
Kurzweil PC3K posiada już fabrycznie zainstalowany RAM 128 MB. Jest to flash Ram, a zatem pamięć nie ulotna. Możesz kupić rozszerzenie KORE 64. Posłuchaj próbek na naszej stronie.

Kurzwei PC3x Pc2x , K2600x, fender Rhodes, Novation xio, Novation x station, Yamaha sk20, Yamaha motif rack es ,plg-150  vl . Virus ti Polar, Korg M3 76, Yamaha s90xs, Hammond Sk1 chętnie pomogę.
Odpowiedz
08.04.2013, 11:33,
#3
RE: Kurzweil
Jeżeli kupisz kurzweila, to na pewno nie będziesz żałował wyboru. Tak jak napisał hammond, masz w nim pamięć wewnętrzną na sample, możesz wpiąć rozszerzenia, a jak chcesz to masz wyjścia i wejścia midi dla dodatkowych modułów dźwiękowych. masz również wyjście USB, które pozwala na wsparcie Kurzweila wirtualnymi syntezatorami.

Tak ogólnie rzecz biorąc, to ma on w sobie 1024 fabryczne brzmienia, 128 fabrycznych setupów (zestawów brzmień) i jeśli dopiero zaczynasz przygodę z tym instrumentem,to te zestawy brzmień wystarczą Ci na stosunkowo długi czas, zanim zaczniesz szukać kolejnych rozwiązań brzmieniowych w necie.

KURZWEIL ma trudny system i w większości przypadków trafia na rynek wtórny z tego względu, że panowie sobie nie radzą z obsługą. Jeśli jednak będziesz miał wystarczająco dużo samozaparcia i instrukcję obsługi pod ręką, to będziesz stopniowo poznawał szerokie wody KURZWEIL'A.