Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba odnośnie wyboru keyboard'u z kilku modeli...
04.07.2019, 21:46,
#1
Prośba odnośnie wyboru keyboard'u z kilku modeli...
Witam.
Panowie piszę w sprawie fachowej porady.
Otóż na wstępie dodam że chciałem spróbować nauki gry na keyboardzie. W sprawie muzyki i nut wiem jedynie że są one zapisane na piecio linii - także jak widzicie jestem w temacie zupełnie "zielony".
Chciałem zakupić keyboard do 1500zl ale wolę poruszać się po sprzętach używanych...
Mam na oku kilka modeli i tu prośba byście wypowiedzieli się nad którym warto się zastanowić. Wiem, wiem że każdy z nich spełnił by moje oczekiwania jeśli chodzi o naukę gry jednak wiadomo wolę coś ciut na zapas lub jeśli nie wciągnie mnie to na dłużej to keyboard który będę mógł później łatwiej odsprzedać.
Modele które wstępnie wybrałem :
Yamaha PSR S550
Yamaha PSR 1100
Technics SX KN5000
lub te (ale te już sporo ponad tysiąc więc jeśli te wyżej nie są aż tak dużo gorsze to wolał bym tyle nie wydawać) :
Korg PA50
Yamaha PSR S700
Technich SX KN6000
Proszę także o jakieś rady, sugestie na co zwrócić uwagę kupując używany keyboard.
Z góry dziękuję za pomoc.

Odpowiedz
05.07.2019, 09:29,
#2
RE: Prośba odnośnie wyboru keyboard'u z kilku modeli...
Witaj.
Temat na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego instrumentu był już opisywany wielokrotnie, no ale nie jako osobny wątek a jedynie pojedynczy wpis przy jakimś temacie. Tak więc trzeba będzie pomyśleć o założeniu takiego tematu, aby w przyszłości nie powtarzać się i przekierować pytającego na gotową odpowiedź.

Tak więc powtórzę się z pewnym określeniem: otóż na pianinie cyfrowym gramy na klawiaturze a nie wiele używamy przycisków. Natomiast na keyboardzie głównie naciskamy przyciski a gramy nie wiele Smile
Wiec w używanym keyboardzie najszybciej padają właśnie najczęściej używane przyciski, takie jak Start, Stop, przyciski obsługujące style czyli wybór wariacji stylu, Intro, Ending itp