Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roland FP 30 z całym zestawem vs Elpiano SLP-210
26.10.2018, 19:13, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.10.2018, 19:15 przez balti.)
#1
Roland FP 30 z całym zestawem vs Elpiano SLP-210
Witam wszystkich Smile

Jestem nowym użytkownikiem na tej stronie i jak to spora większość, trafiłem tutaj z powodu wyboru pierwszego pianina cyfrowego. Nie mam żadnego doświadczenia w graniu na klawiszach, ale grałem jakiś czas na gitarze akustycznej, dlatego też pomyślałem, że chciałbym spróbować na pianinie cyfrowym.

Początkowy budżet 2100-2200zl
Pianino cyfrowe o którym myślałem to Roland FP-30

Początkowo miałem kupić wersje z jednym pedałem i jakimś tam stojakiem, ale coraz bardziej przekonuję się do całego zestawu ( statyw + 3 pedały) ale taka wersja jest droższa o około 600-700 zł.

Czy warto przeznaczyć aż 2800 zl, żeby mieć "cały zestaw"

Zobaczyłem później, że w tej cenie znajduję się też Elpiano SLP-210

Które z wyżej wymienionych wersji byłoby lepsze dla początkującego?
Czy możecie doradzić, czy warto kupować wersje z statywem i 3 pedałami, czy jednak wersja bez "całego zestawu" też jest wystarczająca?

Odpowiedz
26.10.2018, 20:52,
#2
RE: Roland FP 30 z całym zestawem vs Elpiano SLP-210
Witaj Smile
Przede wszystkim zacznij wpierw od nauki na tym instrumencie a potem dopiero inwestuj w pianino. Najlepiej jak zaczniesz od kilku prywatnych lekcji, które nauczą Cię więcej od zakupu nie wiem jak świetnego instrumentu.
Jeśli już taki budżet a jesteś dopiero początkujący na klawiaturze, to listwa trójpedałowa nie jest niczym pilnym.
Bardziej poleciłbym jakąś Yamahę (P45, P115, P125) lub Kawaia (ES110), potem Rolanda ale już na pewno nie Elpiano czy Casio.
Pozdrawiam

Kawai VPC1, Pianoteq 6 PRO, Synthogy Ivory II, GarageBand, Roland Quad Capture, Neumann KH120, Grado SR225i
Odpowiedz
26.10.2018, 21:43,
#3
RE: Roland FP 30 z całym zestawem vs Elpiano SLP-210