Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pierwszy instrument do tworzenia elektroniki i nie tylko
15.06.2017, 22:35,
#1
Pierwszy instrument do tworzenia elektroniki i nie tylko
Cześć, niedawno zajawiłem się mocno ejtisową elektroniką i chciałbym nabyć stosowny instrument do tworzenia właśnie takich epokowych brzmień, jednak byłoby super, jeśli dałoby się to połączyć z klawiaturą fortepianową, żeby móc też grać klasyczny stuff.

Gram prawie codziennie po trochu, od 3-4 miesięcy, na jakimś tanim keybordzie imitującym dźwięki pianina (yamaha e343) i cotygodniowo gram na cyfrowym pianinku u takiego dziadka, który przyśpiesza moją naukę gry. Jestem totalnie zielony jeszcze, jeżeli chodzi o grę i rozeznanie w technikaliach tworzenia elektroniki oraz w sprzęcie.
Budżet to 2500 zł gdzieś.

Jak się z tym zorganizować, kupić cały syntezator z klawiaturą sterującą i dokupować moduły, wtyczki itd? Czy może bez klawiatury i podłączyć to do tego keyboardu co mam? Pomóżcie, pls Sad

Odpowiedz
15.06.2017, 23:52,
#2
RE: Pierwszy instrument do tworzenia elektroniki i nie tylko
"Ejtisowa" - ciekawe określenie, nie spotkałem się z takim.
Za 2500 zł coś co ma 88 ważonych klawiszy, hmmm...
Na instrument typu wszystko w jednym (workstation) z 88 ważonymi klawiszami to za mały budżet.
Może rozwiązaniem byłby zakup klawiatury sterującej, na przykład takiej:

http://allegro.pl/m-audio-keystation-88-...08134.html

Do tej klawiatury producent dorzuca program Ableton Live w wersji Lite, więc narzędzie do komponowania na komputerze też już będzie. Do klawiatury trzeba jeszcze dokupić interfejs MIDI, ale to nie trzeba wydawać na to fortuny, może koledzy z forum doradzą jakiś nie drogi.
Brakuje jeszcze brzmień, więc może na początek jakiś nie drogi używany moduł brzmieniowy, lub wtyczki i tu ponowna prośba aby ktoś coś doradził Smile

Pozdrawiam

Odpowiedz
17.06.2017, 17:29, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2017, 17:33 przez klejnotplazy.)
#3