Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
erbis
29.10.2016, 11:40, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.10.2016, 11:41 przez erbis.)
#1
Smile  erbis
Dzień dobry Shy
Mam na imię Ryszard, lat 68. Jestem samoukiem, na keyboardzie nauczyłem się grać ze słuchu kilkanaście lat temu, nie gram z nut i nie znam nazw akordów.
Natomiast moją pasją od kilku lat jest tworzenie własnej muzyki na bazie stylów akompaniamentu. . W kwietniu 2013 roku zamieściłem na YouTube pierwszą improwizowaną kompozycję, graną na Rolandzie bk-5. Później kupiłem Ketrona SD-5 a od ponad roku ciągle zachwyca mnie swymi możliwościami i brzmieniem Tyros 4 (Black).
Do wczoraj zamieściłem na YouTube dokładnie 1582 improwizowane kompozycje. Nie gram coverów, gdyż uważam, że nic nie daje takiej satysfakcji jak tworzenie własnej muzyki.Smile
Ze statystyki YouTube wynika, że w sumie przesłałem 118 godzin muzyki (4,9 doby) w czasie 43 miesięcy, co daje przeciętnie jedną improwizację dziennie.
Na co liczę na nowym Forum? Przede wszystkim na opinie o tym co robię od profesjonalistów, którzy jak nikt znają się na muzyce. Chciałbym się też dowiedzieć, czy moja muzyka (powtarzam: amatora i samouka) może się podobać.
W spektrum moich zainteresowań twórczych są praktycznie wszystkie kategorie i gatunki, od muzyki stricte symfonicznej, poprzez ballady, country, swing & jazz, dance, latin do muzyki chilloutowej, relaksującej.
Kocham wyzwania, a inspiracją są dla mnie dobrze zaaranżowane style akompaniamentu, które najczęściej niejako „zmuszają” mnie do improwizowania.
Dodam, że zawsze gram i nagrywam na żywo bezpośrednio w instrumencie, do formatu WAV.
Witam i pozdrawiam Wszystkie Koleżanki i Kolegów na tym znakomitym Forum , licząc na Waszą wyrozumiałość...Smile

Odpowiedz
29.10.2016, 11:46,
#2
RE: erbis
Witam serdecznie Panie Ryszardzie Smile