Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Słuchawki...
03.08.2016, 20:43,
#1
Słuchawki...
UWAGA!
Jeśli uważasz, że wybrałem zły dział na moje pytanie, to bardzo Cię za to przepraszam, ale jako, że nie znalazłem miejsca, do którego wątek pasowałby idealnie, wrzuciłem go do działu, który uznałem za... eee... poprawny? Wink

Tyle, co do formalności, a teraz moje pytanie...

Poszukuję słuchawek nausznych do ćwiczenia gry na pianinie cyfrowym w kamienicy, rzadziej, jako odsłuch, a jeszcze rzadziej do słuchania muzyki...
Mój budżet to około 250 zł... Tak, wiem, to nie jest bardzo dużo, jak na dobre słuchawki Smile W temacie jestem zielony, nie wiem, czy zakup słuchawek używanych, to dobry pomysł, nie wiem, czy lepiej kupić słuchawki zamknięte, czy otwarte, wiem tyle, że chciałbym kupić coś, do czego nie będę musiał od razu kupować wzmacniacza słuchawkowego. Bardzo spodobały mi się słuchawki Marshalla (Major), z tym, że nie wiem, jak brzmią pod instrumentami klawiszowymi...
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Odpowiedz
03.08.2016, 21:06,
#2
RE: Słuchawki...
Jak najbardziej właściwy dział.

Najlepiej do tego celu sprawdzają się słuchawki wokółuszne otwarte, ze względu na dużą membranę (przeważnie 50mm), co daje dobrą jakość dźwięku, szeroką panoramę i nie męczą tak uszu jak zamknięte.
Słuchawki tak samo jak instrument należałoby jednak osłuchać więc może warto by było wybrać się do Media Markt albo Saturna, gdzie jest spory wybór. Nagrać coś z klawiatury na odtwarzacz w pliku WAVE i podłączyć kolejno słuchawki i słuchać.
W tej cenie z nowych, to mogę polecić kultowe już, nauszne, pół otwarte Koss Porta Pro. Są lekkie, składane, dobrze trzymają się na głowie i dźwięk całkiem mocny jak na taką konstrukcję. Dużo muzyków ich używa i chwalą sobie. Polecam je, bo mam już trzeci ich model (niszczę szybko). Może jakieś tańsze Sennheiser HD serii 2xx albo serii PX.