Baza sprzętu

Filtruj po nazwie:
Producent:
Rodzaj instrumentu:
Sklep:

baza sprzętu

Virus TI Snow

Przeczytaj Test Access Virus TI Snow na portalu www.muzykuj.com

Virus Snow najnowszy a zarazem najmniejszy jak dotąd Virus. Zbudowany bardzo solidnie mimo rozmiarów kartki papieru (28 x 15 cm). Jeżeli szukasz niewielkiego ale potężnego instrumentu na scene jak i do studia to urządzenie jest właśnie dla ciebie !



Niech nie mylą Cię małe wymiary – Snow to prawdziwy Virus TI, z tym samym silnikiem brzmieniowym a także rewelacyjnym oprogramowaniem Total Integration. Snow wyposażony jest w analogowe wyjścia i wejścia stereo, MIDI i port USB, pozwala to na komunikacje instrumentu z komputerem oraz może pracować jako sprzętowy plug-in VST/Audio Unit. Na panelu kontrolnym znajdziesz dokładnie taki sam wyświetlacz jak w modelach Desktop czy Keyboard oraz niezbędne kontrolery pozwalające na łatwy wybór brzmienia oraz natychmiastową regulację najpotrzebniejszych parametrów, takich jak Cut-Off czy Resonance. Dodatkowo całkiem nowy tryb Easy Edit pozwala szybką i łatwą obsługę instrumentu.

Snow posiada ogromny arsenał wirtualnych generatorów analogowych, Wavetable, syntezę granularną i najróżniejsze typy filtrów włączając w to klasyczny kaskadowy filtr Mini Mooga. Na pokładzie znajduje się całe mnóstwo znakomitych presetów, a wybierać można z ponad 6000 najlepszych brzmień przygotowanych przez zawodowych programistów i muzyków.



Oscylatory
Trzy oscylatory główne i jeden suboscylator na głos. Oscylator główny może pracować w różnych trybach – klasyczny oscylator analogowy {piła, sinus, trójkąt, 62 fale spektralne, kilka modeli FM} oraz tzw. Hypersaw {do 9 oscylatorów wytwarzających przebieg piłokształtny, do tego 9 suboscylatorów i oscylatorów synchronizowanych w tym samym czasie}. Oscylatory Wavetable ze 100-ma multi-indexami, z różnymi rozdzielczościami i opcjonalną modulacją szerokości fali. Do tego synteza granularna pozwalająca zmieniać parametry takie jak wysokość czy formant i przekształcać przebieg fali w dźwięki trudne do opisania. Oscylatory formantowe, które brzmią jak przebiegi klasyczne przepuszczone w bardzo rozbudowane banki filtrów z setkami pasm modulowanych przez indeksy Wavetable.

Filtry
Dwa całkowicie niezależne filtry {dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, środkowoprzepustowy, środkowozaporowy} z opcjonalnym blokiem saturacji umieszczonym pomiędzy filtrami. Pozwala to na dodanie efektów lo-fi lub dodatkowych filtrów dolno/górnoprzepustowych. Opcjonalny kaskadowy samorezonujący filtr typu Moog z symulacją przeciążenia i 1-4-polowy.

Modulacja
Dwuwymiarowa matryca modulacyjna z sześcioma slotami {1 źródło i 3 parametry modulowane w każdym}. Każdy parametr może być modulowany w czasie rzeczywistym. 3 generatory LFO z dodatkowymi parametrami przypisanymi na stałe, oraz jeden parametr modulowany wybierany przez użytkownika. Dwie superszybkie, wielostopniowe obwiednie {ADSTR}.

Efekty
Sekcja efektów wyposażona w niezależne bloki Delay i Reverb na każdy patch {nawet w trybie Multi}, do tego różne algorytmy Distortion/lo-fi, Phaser, Chorus/Flanger, Analog Boost, Ring Modulator, 3-zakresowy EQ i globalny Vocoder. Nie ma różnicy między trybami Single i Multi – brzmienia są identyczne.

Arpeggiator
Każdy patch ma swój własny arpeggiator zawierający 32 programowane kroki {każdy z regulowaną długością i głośnością} i globalna kontrola parametru swing/shuffle. Prawie każdy parametr włączając w to strukturę patternu i zakres oktawowy może być kontrolowany przez matrycę modulacji. Jako punkt startowy można wykorzystać patterny zaprogramowane przez producenta.

Wejścia/Wyjścia:
2 wyjścia {@ +4dB}, konwertery 24-bity/192 kHz z opcjonalnym miękkim limiterem,
2 wejścia z przetwornikami 24-bity,
MIDI In/Out,
USB – używane jako MIDI i audio {do trzech dodatkowych wejść/wyjść stereo} pracujące z prędkością 12Mb/s.



Wyjście Surround
Każdy part może być panoramowany dynamicznie między dwoma wyjściami stereo, co umożliwia uzyskanie efektu kwadrofonicznego.

Obudowa
Śnieżnobiała, białe diody LED i wyświetlacz, drewniany panel przedni.

Kontrolery
6 pokręteł, 21 przycisków, 18 diod LED.

Polifonia
10-50 głosów, w zależności od stopnia komplikacji brzmienia i liczby użytych efektów.

Tryb Multi
Programy Multi mogą zawierać całkowicie niezależne brzmienia Single, bez obawy o zmianę brzmień źródłowych przy edycji brzmień Multi. Jest to całkowicie unikalne rozwiązanie, niespotykane w produktach innych firm.

Pamięć
512 brzmień w pamięci RAM, 512 brzmień ROM, 64 brzmienia Multi, 4-partowy multitimbral.

Płynna zmiana parametrów
Adaptowana, płynna kontrola parametrów bez skokowych „przeskoków”. W zależności od typu parametru, zmiana może być płynna, typu „Sample-and-Hold” lub skokowa.

Total Integration
Technologia firmy Access, która pozwala na połączenie Virusa TI z komputerem i stworzenie potężnego systemu zawierającego syntezator sprzętowy i plug-in. Plug-in nie tylko steruje syntezatorem, ale również uczestniczy w obróbce audio. Tym sposobem Virus TI odciąża procesor komputera i jednocześnie dostarcza najlepszych brzmień na świecie a plug-in pozwala na całkowitą kompensację latencji, co powoduje, że system pracuje z dokładnością do jednej próbki, a wszelkie ustawienia są pamiętane w projekcie sekwencera. Wejścia i wyjścia analogowe Virusa TI mogą pracować jako interfejs audio, a wejście i wyjście MIDI – jako interfejs MIDI! Dzięki temu nie ma potrzeby stosowania dodatkowego interfejsu audio/MIDI. Technologia Total Integration jest gotowa to pracy z takimi aplikacjami jak: Apple Logic 8, Steinberg Cubase 4, Ableton Live 7, Digidesign Pro Tools 7.4, Cakewalk Sonar 7, ImageLine FL Studio 7.

comments powered by Disqus

Komentarze Facebooka